Én márka - John Purkiss, David Royston-Lee

Mit is mondhaték egy könyvről, ami több helyen összecseng azzal a témával, amit most vezetgetek be szép lassan a köztudatba?

Sokmindent. Először is azt, hogy ez a könyv nem mondja meg Neked, hogyan csináld meg magad. Nem mondja, hogy hogyan változtasd meg a személyiségedet, és ezzel érj el sikereket.

Azt viszont igen, hogy legyél önmagad. Vizsgáld meg azt, ami/aki vagy és mindig ebből indulj ki.

Többféle szempontrendszert is segítségül hív önmagunk boncolgatásához és rengeteg gyakorlati feladat is van benne. Többnyire olyanok, amiket a hasonló könyvekben az ember félretesz, hogy „majd ha lesz időm…” Mert mélyek, mert tényleg elgondolkodtatók, és mert tényleg őszintének kell lenned Magadhoz! Ciki, de ez van. Enélkül nincs fejlődés.

Szóval, ha már belekezdtél a könyvbe, akkor ezeket a feladatokat ne tedd félre! Sok időt, energiát, nyűgöt spórolsz meg a későbbiekre nézve, ha már most hajlandó vagy magadba nézni. Az is lehet, hogy majd csapdosod a homlokod, hogy ha előbb kapod a kezedbe, akkor most hol tartanál…

 

Elsősorban önismeret és csak utána márkaépítés. Viszont „termékismeret” nélkül nincs márkaépítés. Szóval ha készülsz „építkezni”, akkor ez a könyv Neked való : )

Oldalszám: 284

Ár: 3900 pénz

Címkék: branding personal márkaépítés john purkiss david royston lee én márka

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingkonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr42072631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.