Én márka - John Purkiss, David Royston-Lee
Mit is mondhaték egy könyvről, ami több helyen összecseng azzal a témával, amit most vezetgetek be szép lassan a köztudatba?
Többféle szempontrendszert is segítségül hív önmagunk boncolgatásához és rengeteg gyakorlati feladat is van benne. Többnyire olyanok, amiket a hasonló könyvekben az ember félretesz, hogy „majd ha lesz időm…” Mert mélyek, mert tényleg elgondolkodtatók, és mert tényleg őszintének kell lenned Magadhoz! Ciki, de ez van. Enélkül nincs fejlődés.
Elsősorban önismeret és csak utána márkaépítés. Viszont „termékismeret” nélkül nincs márkaépítés. Szóval ha készülsz „építkezni”, akkor ez a könyv Neked való : )
Oldalszám: 284
Ár: 3900 pénz
Címkék: branding personal márkaépítés john purkiss david royston lee én márkaA bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.