Al Ries - Jack Trout: A marketing 22 vastörvénye
Ha a neve alapján (bocsesz, a könyveknek címe van) egy vaskos, keményfedeles, római jogos tankönyvre számítasz, igencsak csalódni fogsz. Ha meglepően kevés pénzért, milliós értékeket akarsz kapni, akkor közelebb jársz a megoldáshoz.
„Ha van egy jó ötleted , és ezt a könyvet azzal a meggyőződéssel vetted kézbe, hogy a sikeres megvalósításhoz mindössze egy kis marketingsegítségre lesz szükséged, ez a fejezet hideg zuhanyként fog hatni rád. […] A világ legjobb ötlete sem képes a megvalósítás útjára lépni, ha nincs meg az ehhez szükséges mennyiségű pénz. […] A marketingvilágot a pénz tartja mozgásban. Ha manapság sikeres akarsz lenni, meg kell találnod azokat a pénzeket, amelyek szükségesek, hogy forgathasd a marketing kerekeit.”
-Pozicionálás
-Alulról építkező marketing
-Marketingháború
-Karrierlift
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.14. 14:22:48
Az is tetszik benne, hogy nem ment a mennyiség a minőség rovására, de nem is az a könyv, amit levéllapogatásra használ az ember:)
Disznóvágási Feri · http://apalyaszelen.blog.hu 2010.05.07. 08:53:26
Disznóvágási Feri · http://apalyaszelen.blog.hu 2010.05.07. 08:54:19